Thursday, August 6, 2009

My Dream Come True

Salam... alalala kasian sungguh blog saya ne. nda pernah d update. kata bdk IT lepas tu hari2 depan laptop tp masa utk conteng d blog payah sekali. apa tidaknya... keja saya p facebook risau sayur kena curi. wakakakakka.. kali ne baru perasan yg saya ne ada blog plak. itu pun psl puan augustina suruh selongkar blog bdk2 ums. buat asgmnt. naaa tpaksa ba mencari blog kawan2. Well, bila imbas balik psl blog ne. best gak kn kita luahkan apa yg patut. so far, saya ne masi lg study d ums. sedang berusaha utk abiskan semua paper2 yg menyeksakan. argggghhh!!!! but its ok. sy terima dugaan dunia dgn tabah. Relax ma.. maszsi awal... huahuahauhaua!!

hmm, perkembangan tbaru sy adalah... impian sy mo handphone baru tcapai. syukur alhamdulillah dapat jg nokia 5800. kali ne kena jaga baik2. last hP sy rosak dsebabkan anak buah saya c Merah namanya kencing. eeeeee geram sungguh. nasib jak baru 3 tahun kalau 12tahun. mati la sy kejakan.. pendek kata suruh dia bayar. tapi oleh krn saya ne penyayang, makcik yang baik hati, its ok. maafkan dia.. tapi nnt dia besar, saya claim balik. wakakakaka..

anyway, sekian..
ZassSS


Hp idaman Nokia 5800

No comments:

Post a Comment