Wednesday, April 28, 2010

Tekanan Dengan Exam~

Minggu exam ne membuatkan saya stress. Terpaksa study maut untuk score semua subject. Apa-apa pun last minit mood study baru datang. So apalagi, kepala pun 'panas'. Pening memanjang.. Namun saya tetap berusaha dan tawakal. Jujur dengan setiap jawapan walaupun saya tidakla pandai sangat. Bab hafal memang la saya lemah so saya buat ikut pemahaman saya. Kalau mau hafal tu, punyala payah.... Harap pointer saya sem ne meningkat. Ya Allah, tolongla hamba mu ini di permudahkan menghafal ilmu dan menjawap soalan dalam peperiksaan. Amin~
Anyway, Syukur jugala timed exam ne, chaun & me tidak ada masalah. Study & makan sama jak la aktiviti kami. Sem depan tiada suda dia menemani saya. So sad & but its okay.. i'm fine~ sop sop sop sop..

No comments:

Post a Comment