Saturday, April 3, 2010

Piala Dekan SKTM

Tahun ini adalah tahun ke-3 saya menyertai Piala Dekan SKTM dalam acara bowling. Dan kali ke-3 juga team INTEC mendapat JOHAN. Wah i like~ Team saya tidaklah hebat sangat tetapi atas niat "Just for fun", kami bermain dengan mood happy. Tiada tekanan. Dan yang paling hebat tu, group kamilah juga cepat abis. Member team saya adalah Atie, Nurul Fadhilah dan Siti NoorSuhaila. Dan tukang sorak yang setia Murada dan Chaun. hahaha. Game bermula jam 6.30pm la gitu dan berakhir 8.30pm la juga.

Ini juga adalah tahun terakhir saya mewakili INTEC. Harap team seterusnya akan terus kekal mendapat JOHAN. Rasanya johan tidak penting, yang penting adalah semangat kesukanan.

2 comments:

  1. ui..sala eja bah ko nama sa tu afie..aduh..mati la sa x lama..haha

    ReplyDelete
  2. owh silap ka? baaa jap saya tukar dulu. hahahah. Mybad~

    ReplyDelete