Sunday, May 9, 2010

Hari Ibu~

Happy mother's day to all mom in the world...specially my mom~ 

haaaa hari ni adalah hari ibu sedunia. so semua org busy mau belikan something special utk ibu masing2. Samala juga saya~~ actually, teda plan saya mau jalan hari ini. tapi nenek saya datang dari kampung. Mama saya mau bawa dia makan di restoran yang sedap2.. so saya pun mau ikut.. Mula-mula mama nda mau bawa saya konon mau privacy dengan nenek. but lastly, saya di bawa~ naaaa adik2 sekali ikut ba... but its okay~ lama suda nda jalan2 dengan dorg..

Sempena  hari ibu ne, mama sy belikan nenek saya handbag & wallet. maaaahhhhaaaaallll gila tau. Saya pun tidak mampu. kali sebab saya lom kerja. so itula saya cakap mahal. tapi mama saya sanggup beli apa saja untuk nenek saya. Nenek saya dengan senang hati beli la untuk diri dia..... wahhh nenek saya ne ada class gitu... bole tahan juga citarasa dia ne. Apa2 pun material bukanla segalanya. So, saya pun tidak ketinggalan utk belikan mama saya hadiah secara senyap2. konon mau hantar brg p kedai, maka saya dengan adik bongsu p merayau beli hadiah.. 

Puas suda shopping kami p menjamu selera d kenny rogers. Sy order mknn kesukaan saya dan guest what, nenek saya pun order benda yang sama.. Licin ba dia mkn.. dan sememangnya kenny rogers adala restoran makanan yang memang berkualiti dan sedap. Mama, nenek, adik2, pakcik n makcik saya puas hati. Dan mereka dalam kekenyangan. haaaa time ini la saya bg present utk nenek dan mama saya... syukur dorg happy. susah ba mau tgk org tua happy. hahahahhaha.. Ya Allah panjangla umur mereka dan gembirakanla hati mereka...amin..

Habis jak dari restoran tu, kami sambung shopping lagi... naaaaaa brg saya ba yang paling banyak... adedededede... tapi mama saya pun okay so oleh yang demikian, apa yang saya mau semua dpt~ yeah~ i like...

Apa-apa pun, walaupun bukan hari ibu, saya tetap love dia sampai bila2. Sy akui saya anak yang kuat melawan dan degil. Tapi jauh di sudut hati saya, saya seorang sensitif dan masih mengharapkan perhatian mereka. Apalagi saya ne belom bkahwin, so masih bole ba manja2 dengan dorg.. hahahhaha.. Anyway, Happy Mother's Day... 
~My nenek minum mocha ice blended~

~Saya, Mama & Nenek~
~unclo & anty~

~Manja dan yang belakang tu baby~

~Makana Kami~

~Inila kami tapi ada kurang 3 org~
~Kenny Rogers CP~

No comments:

Post a Comment