Saturday, May 15, 2010

My Birthday~

14 mei 2010 hari kelahiran saya didunia ini. Hari jumaat lagi tu... i like... patutla sy tenang jak dan gembira~

Pagi..
Chaun org pertama wish saya. Thanks D~
Saya awal la p keja~ Punch card pun tidak merah. hahahah. Harap next week disiplin saya makin meningkat. Insyah-Allah. Pagi buta juga, bos jumpa saya bagi keja kemarin iaitu edit picture. Ada lagi picture yang dia tidak puas hati. Alhamdullilah keja tu siap akhirnya juga..

10.00pagi
Saya minta kebenaran keluar ofis untuk hantar borang ke UMS. Sebelum tu p dulu tmpt c nurul & bob. Cuz sy ikut c nurul p UMS. Tpaksa lagi p KF untuk scan tu borang. Adoi. byk songeh tu lecturer ne. Tapi biarla... Buat jak~ Finally, c bob juga yang tolong hantar. Sy & Nurul trus p 1B makan d Wagamama. Huuu i like~ Kira mahal jugala c Nurul bayar. Dia kata sempena birthday sy.. Thanks Nurul~ Sampai matila sy ingat persahabatan dia ne.

2.00petang
Sambung balik keja yang tergendala seketika.. Saya buat carta gantt untuk sistem & report saya. Hari isnin mau hantar kasi tengok bos. Nanti bole juga dia tahu aktiviti saya. Sambil tu ada juga bos sy minta tolong fotostat & minta sy edar borang ke beberapa orang staff. lepas tu tagging tempat masing2 utk parking meja. Hanya sy jak yg tau maksud parking tu. tepat jam 5 terus bla~

Di ruma saya trus online. Waaaahhhhhhh banyak sy dpt wish dari kekawan. i like then terima kasih kawan2. saya terharu kerana mereka wish saya~.... wahhhhhh.. muah muah muahhhhh..

Then jam 8pm..
Saya & chaun celebrated birthday saya d Upperstar. Apa lagi saya trus order itu ini. dan sememangnya saya memang suka makan. nyum nyum~ Chaun ok jak kehendak sy. Terima kasih chaun~ then sy dpt present Teddy bear & Kad~ i love it~ Sambil makan kami cerita itu ini.. & sy rasa feel okay jak..hmmm.., apa2 pun time mau balik ruma tu keta saya tidak start. Adededede... tapi syukurla ada penyelamat.. Abg ipar saya membantu. hahahahhahaha..

D ruma sambung balik online then mama dtg minta teman makan~ naaaa sana la saya cerita itu ini dengan mama pasal suasana d ofis.. ketawa ketiwi ba mama saya... sempat lagi mama saya cerita pasal kakak saya kena buat org. Celaka btl kan org tu.. isk.. Harap Allah ampunkan segala dosa dia dan kakak saya akan cepat sembuh.. amin..


Apa2 pun, saya rasa happy walaupun birthday saya di sambut sederhana. Yang penting orang tersayang ada di sisi. Wish saya tahun ini adala menjadi orang yang terbaik dalam hidup. Saya mahu menjadi sesuatu yang berguna. Dan paling penting, saya mahu menyayangi keluarga saya dengan lebih mendalam. dan saya perlukan sokongan daripada chaun yang sudi temani diri ini~

~My Birthday~
~14 Mei 2010~
FRIDAY

No comments:

Post a Comment