Thursday, May 13, 2010

Hari ke- 4~

Hari ke-4 saya di unit kewangan, saya masi rasa segan & malu. Namun berkurangan la dari kemarin. Syukur saya ada sistem mau buat. Sekurang-kurangnya ada juga isi repot saya.. hahahha.. guess what? lunch time chaun dtg.. so happy~ ada juga teman mkn.. member yg lain ada hal masing2..

tadi sy telah mperkenalkan diri saya di hadapan semua stafff.. OMG~ Apala bos sy ne. bukan dia bgtau awal.. huhuhu.. tapi yg pasti, saya just kenalkan diri jak... hahhahaha.. then selepas meeting, saya pun di beri task sampingan.. edit2 pic & tulis surat~

Abis keja saya trus balik ruma.. Chaun suda stand by d ruma... sy mau bg dia kek ba.. adik saya birthday kan so ada lebihan. sedap baaa cheeeseee cake blueberry... sambil makan kami tengok telemovie tv3 ADAMAYA~ last episode lagi tu then sweeee o that story... ya paling best tu, chaun cakap dia mau jadi macam adam yang penyabar & penyayang.. wahhhhhhh i like~ terasa best bila d sayangi.. 

No comments:

Post a Comment