Tuesday, December 7, 2010

Its My Anniversary 2nd Years!!

Hari yang amat terindah~
Maal Hijrah + my Anniversary. Satu syawal dalam bulan Muharram. 07-12-2010.
Wahhh memang satu kebetulan dan saya mengharapkan ia membawa maksud yang tersendiri. Sememangnya saya mengharap erti kebaikan dan kebahagiaan dalam hubungan saya bersama dia di dunia dan akhirat. Insyah-Allah. Bila di tanya adaka saya serious bersama Chaun? Ya saya sangat serious!!! Saya berdoa agar kami punya jodoh. Amin~

Present saya tahun ini adalah.....rahsia. Janji ikhlas dan saya suka. Dan hadiah saya bagi dia pun memang kesukaan dia dan keperluan dia. Haha. 

Our Activities
~ We decide to celerated our anniversary at 1Borneo.
~ Buy a card for him & him also buy a card for me. Memang sengaja beli hari
   ne.
~ Having lunch time at Kenny Rogers. As usual, I order my favorite foods. and we
   ordered more food. Hari  istimewa kan so order la lebi sikit.
~ Watch movie Bruce Lee. Haha.
~ Buy something special for both of us. Simple. Yang penting mudah di kenang
   dan bawa.
~ Then jalan-jalan sekitar 1B.
~ Bosan di 1B, kami pergi ke karamunsing & CP.

Ringkaskan. Secara ikhlas saya bersyukur kerana dapat meluangkan masa bersama dia. Anniversary card yang dia bagi akan saya simpan menjadi kenangan. Insyah-Allah.

Salam Maal Hijrah to all muslim~

3 comments:

  1. happy anniversary afie. semoga ditemukan jodoh dan dipermudahkan segalanya. amin..

    nti kawen jgn lupa jemput aku ya..hehe

    ReplyDelete
  2. ok atie.. insyah-Allah sy jemput semua kawan2.. ehem tgk budget dulu.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha..xpa bah..masih muda remaja lg..hehe..

    ReplyDelete