Tuesday, December 21, 2010

Saya sangat SIBUK

Kesibukan melanda saya!! Saya pun nda tahu apa yang busy sangat! Yang pastinya macam2 kerja yang kena suruh buat. Buat itula buat inilah. Adoi. StressSSSsss la sesangat! Tapi stress2 sy, stress lagi bos saya. Saya satu bilik dengan dia kan so setiap hari, waktu, masa n saat tengok dia. So apa2 masalah semua saya tahu tapi ada jugala saya nda tau. Dia marah, saya pun ikut mood marah. Dia stress saya pun terikut. Tapi dia ok sikit, saya plak terlebi ok. Hee. Inilah ne hujung tahun. Semua jabatan mau tutup akaun. Then bagi kerja pun last minit. Nda ka bikin panas tu. Yang bikin stress tu, tender banyak yang ter'miss'. Huh. Hope next year, dapat balik. Amin.

Walaupun saya sangat sibuk namun c dia sentiasa di depan mata. Dan sememangnya dia pun memang terkena tempias HULK saya. Haha. Apa2 pun walaupun stress saya tetap bahagia. Thank god i found you. Hee!!

No comments:

Post a Comment