Saturday, January 8, 2011

Jalan2 Ke Beaufort

Cuti new year ini saya pergi ke beaufort dengan mama, comel dan merah. Tujuan adalah meeting untuk cawangan syarikat disana. Kimanis Cigarette Distribution. Kedai rokok. Hee~ KK-Beaufort, Beaufort-KK. Saya yang jadi driver full time. Enjoy juga la driving sebab ada merah & comel yang banyak cakap. Sambil itu, story2 dengan bos. Hmmm, kesannya saya pening. Hahahahhaha.

Balik jak dari Beaufort, singgah di CP. Mama mo beli barang2 dia. Then saya pun ambil kesempatan minta beli barang juga. Wakakkaka. Comel & Merah sangat agresif. Jalan sana sini. Macam jalan bapa dorg. Nasib dorg cute, kalau tidak confirm la kaki tangan naik. Hee~

Lepas CP, singgah pasar. Naaaaa sana lagi la. Sudahla JEM then hujan lebat. Adededede. Free2 sy mandi hujan. Dan sememangnya bertambahla sakit saya. Huhuhu. Saya nda mo sakit. Kalau sakit susah saya mau buat kerja. Alalallaala. Harap saya cepat sembuh. Amin!!~


Me & Comel


Me, Comel & Merah

No comments:

Post a Comment