Friday, January 7, 2011

Penyakit Menyerang

Semenjak akhir-akhir ini saya selalu tidak rasa selesa. Kejap deman kejap pening kejap lapar kejap apa2 la. Paling tidak tahan tu sakit dada n sakit belakang leher. Punyala sakit. Selalunya saya tahan jak. Buat bodo. Tapi kemarin nda tahan suda. So saya pergi klinik luyang. Dan sesungguhnya di kala sakit begini Chaun ada di sisi. Luv him so much. 

Memang lama la tunggu giliran ne. Tapi saya tidak kisah sebab bagus ba lambat bole juga saya rehat seketika memikirkan hal kerja. Lagipun saya tidak boring menunggu sebab ada c chaun. Hee. Anyway, doc cakap saya gastrik. OMG!! Setahu saya la kan, saya tidak mungkin kena gastrik sebab saya selalu makan. Tapi bila di fikir2 memang patut saya kena la sebabnya saya makan megi sejak duduk ofis ne. Kerja mahu segera so makan mee segera la jawapnya. Saya kena fikirkan sesuatu demi kebaikan saya. Huh!!

Doc pesan lepas seminggu ne masi sakit, dia suruh datang balik hospital. So saya berdoa kepada Allah moga saya sihat. Sebab kalau saya tidak sihat, kerja saya pun tidak okay. Don't like that!!~

No comments:

Post a Comment