Friday, March 19, 2010

Kemarahan yang membara

Manusia yang tidak beradap. Namanya yang langsung tidak menarik. Ntahlah kenapa nama dia ganjil sangat. Anak tempatan ka pendatang pun saya tidak tau. Dia suka menunjukkan dirinya hebat. Suka memaki orang sesuka hati dia. Kenapa dia begitu saya pn tidak tahulah. Sebenarnya saya tidak kesah apa dia mau buat. Lantak dia lah mau buat apa janji hidup saya jangan di ganggu.. tetapi nampaknya makin sy diam makin menjadi-jadi budak tu.. Dia sebarkan fitnah yg btl2 menduga keimanan..Tidak cukup ka sabar sy selama ini.. Tidak cukup sy hanya mendiamkan diri.. kenapa sy mesti d cabar..
Dia telah membuatkan sy hilang pertimbangan.. kesabaran sy ada batasan.. tidak mungkin saya boleh berdiam diri lagi.. saya kena settle juga hal ini.. sy mau tnya dia secara baik-baik.. mau bawa bincang.. tetapi belum pun saya abis cakap sudah dia memaki saya.. aduh.... memang budak ne dilahirkan kurang ajar... langsung tidak beradab... dia langsung tidak boleh dibawa berbincang... cara dia hanya menjerit-jerit..memaki... then tolak saya secara kasar.. kesabaran saya kemuncak.., naaaa ambik ko!!!

bersambung...

1 comment:

  1. cerita ini adalah sebelum cerita di bawah ini. teredit then terikut date hari ne.. hmmm.. silap.. my bad..

    ReplyDelete