Saturday, May 7, 2011

All in One day~

Dalam satu hari ne begitu banyak perkara yang terindah dalam hidup saya... Saya sangat gembira dan bersyukur...

Kenduri Doa Selamat
Selepas aktiviti 5S di ofis, semua staf berkonvoi balik rumah. Cuma saya melancong sikit pegi ambik kek di Secret Recipe.. Ambik kek..Yeahhhh...Well, kenduri actually untuk all in one... maksudnya di sini... Selain doa selamat untuk meraih kepulangan mama, adik n kak inn yang baru balik dari mengerjakan umrah, ia juga bertujuan lain. 1. Untuk mama. 2. Syarikat berjaya mendapat kontrak pusat selama 2 tahun. 3. Untuk adik saya yang lulus STPM. 4. Untuk saya disebabkan akhirnya dapat DEGREE. Dan paling last adalah disebabkan adik saya c Farhan telah kembali semula bersama kami. Maknanya adik-beradik saya lengkap. Yeahhhh.

Kerana kenduri ini juga la... Nenek saya dan saudara-mara serta kawan2 berkumpul untuk bersama. Bukan senang tahu mahu satukan keluarga dalam satu masa. Heee.. Apapun alhamdulillah dengan segala rahmat yang diberi. Dan yang paling best tu, mama saya masak my favourite food...butter prawn....wahhhhhhhhh... Udang nya besar lagi tuuuu... I like.... kenyang...Alhamdulillah..... Dan sememangnya cepat habis...Perangka ba staf KEM GROUP ne... Hehheheheh...

Happy Mother's Day
Paling tidak disangkan kenduri ne pun ngam2 Hari Ibu...Tidak di sangka kan... kalau ikutkan tarikh dunia, Hari Ibu tu esok. 8 may tapi mama berangkat ke KL untuk hadiri dinner ntah apa2... Tidak tahu la dinner apa...yang penting kena sponsor olehhhhh....ntahla saya pun tidak pasti....hahahhahahha... Tapi bagi saya la kan, hari ibu tu bila2 masa saja boleh buat janji kita tunjukkan yang kita hargai dia... Dan sememangnya saya memang cintakan ibu saya... i love you mama so much...ehem ehem... sempena hari ibu ne juga, saya dengan rela hati telah sponsor durian cheese dari SR. Sedap~ Dan sesungguhnya kek itu sekelip mata telah habis ditelan oleh para ibu2....hahhahahhahah...Dan para bapa2 hanya dapat sikit sahaja....kekekkekekkekek...

Monthsary
Sempena hari yang bertuah ne juga saya telah kembali bersama chaun. Bukan senang juga terima manusia ne balik tapi bila difikir secara baik dan buruk, saya dengan kasih sayang telah terimanya seadanya... lagipun dia telah jelaskan perkara sebenar. So syukur Alhamdulillah kami telah kembali bersama... Saya sangat berharap agar kami akan bersama di dunia dan akhirat. Amin...

Habis saja kenduri, saya terus abiskan masa bersamanya... Celebrated konon...hehehheheh..Movie water of elephant sangat best...sesuai juga la kami tengok tu movie.. Pengorbanan terhadap kekasihhhh...

Hadiah dari IBU
Hahahhahahha....Tidak di sangka mama telah berikan saya perfume dari Mekah. Sedap wangi perfume tu...yang paling gembira tu wangi tu sama dengan perfume Britney Spears....wahhhhh...i like i like... Selain itu saya dapat sejadah...hmmm macam bersemangat tahu saya mau sembahyang....Hehehhehehhe... Bau baru kan... Hehehheheh.... Dan sebagai pertukaran, saya telah berikan mama kad mother's day yang sederhana besar namun ia sangat menarik...kerana ia ikhlas hati dari saya.... Dalam kad itu juga ada sign adik-beradik saya serta kata2 mereka...

Kesimpulannya...... Saya sangat bersyukur dengan kenangan pada hari ini...Alhamdulillah alhamdullilah alhamdulillah... tiada kata selain alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment