Saturday, May 14, 2011

My Sweet 29th~

Tidak disangka umur saya da 29 tahun!!! Ohhh my god!! Tapi kenapa muka saya tidak seperti 29. Huhuhuhu. Menghairankan... Kadang2 saya terfikir, adakah saya salah tahun. Hehehhehehe. Apa2 pun kena terima hakikat juga. Saya memang dah semakin matang. Huahuahauahua. (Tidak boleh terima hakikat juga ne tau). Hahahahha. Hmmm, Birthday saya tahun ini rasanya ada sedikit kelainan. Nda pernah2 celebrate di Hotel tetiba plak tahun ne sambut di hotel. Macam kaya~~~~ Tapi syukur bukan saya yang bayar.... C chaun!!!! Hehehehhe. Thanks my lovely bf....

Dan paling sweet sekali tu, tetiba plak ada orang nyanyi lagu birthday. Mula2 tu buat bodo jak sebab sebelum tu ada juga customer hotel tu birthday. Then staf tu menyanyi sambil mendekati meja kami sambil bawa kek. Naaaa betul2 ba kek tu landing di depan saya... Terkejuttttttnya sayaaaaaa.... Huahuahuahauahauhaua.. U got me!!~ Dan sememangnya saya sungguh malu...plus terharu.... iyala ba nda pernah kan begitu...sakai la ba seketika... boleh ba kan.... terus saya keras ba di meja saya. Nda mau bergerak ke mana2. Nasib jak saya suda berabis makan sebelum kek tu datang. Huhuhuhuhuhuh. Dan....ada orang putih wish saya birthday... waahhhhhhh..

Apa2 pun saya harap tahun ini saya akan menjadi semakin matang. Semakin dimurahi dengan rezeki halal... Dan mengharapkan kesihatan yang berpanjangan... Dan dapat mencapai impian mandapat bakal suami yang baik hati, penyayang, sihat, beragama dan menjamin saya untuk ke syurga. Itu saja harapan saya.... oya, dan mengharapkan kesihatan ibubapa saya sihat sehingga saya menjadi isteri mahupun ibu kepada anak2 saya. Amin..

No comments:

Post a Comment