Sunday, May 1, 2011

Shoopingggg~

Disaat akhir saya shooppppiiiinnnggg~ 9pm ++ Kedai pun mau tutup suda. Shoopinggg itupun disebabkan saya merajuk dengan c chaun. Konon2 mau pujuk la tu konon. Hahahhaha. Saya teda meminta arrrr. Apa2 pun terima kasih wahai Chaun. Niat di hati memang mau beli handbag & sandal... Akhirnya tercapai juga impian. Terima Kasihhhh sesangatttt...

Bagus juga sy shooopppiiinng tadi...cuz handbag saya suda lama dan kelihatan buruk. Namun saya pakai jak cuz nda suka membazir & teda bugdet. Sandal terpaksa beli sebab kaki saya terasa sakit apabila mengenakan kasut tumit tinggi walaupun seinci. Huh. Lupa plak saya yang doktor suda pesan agar tidak memakai kasut tumit tinggi. Dan sememangnya kaki saya masi sakit kesan terseliuh bulan february lalu. Huh kenapa la saya lupaaaa.. Adededede...al-maklum la kalau sakit sikit2 ne nda sy layak. Konon2 kuat la mangkali...maka...bila suda terasa sakit, memang amat sakitttt... Well, kebaikannya saya dapat new sandal... Hehehehhehehehhe..

Actually, pagi lagi saya merayau with my 3 nieces & chaun. 1st tu memeng nda mau bawa budak2 ne cuz kami mau cari barang2 untuk client. Tapi oleh kerana mereka bertiga ne buat muka se10 sen & siap mau menangis terpaksa la saya bukakan hati untuk bawa mereka jalan2. Fuuuuhhhh punya penat melayan karenah dorg. Mau bagi tempeling pun ada...Kami jalan tidakla lama...Makan mc'D then cari2 barang terus hantar budak2 ne balik.... Habis hantar baru sambung jalan balik cari barang.... akhirnya...barang saya plak di beli... Hehehehheheh... Actually chaun ne jarang beli2 barang untuk sy. Sooooo rasa ganjil plak tetiba dia baik hati... Pelik tapi benar... Malam ne sy tidur dengan kegembiraannnn....

No comments:

Post a Comment