Sunday, May 1, 2011

Sedih + Geram!!

Tanpa disangka hari ne saya terjumpa album lama c dia bersama bekas gf dia. Huh. Dalam hati saya kenapa dia masi simpan album tu sedang mereka dah bertahun2 putus. Huh. Sedih juga la nampak album yang tidak sepatutnya. Saat saya membelek semua gambar tu ada yang dia menipu saya. Katanya dia tidak pernah tahu pun paras rambut ex-gf. Sedangkan dalam gambar.......huh malas la mau cakap....Adakh mereka pernah melakukan perkara yang terkutuk???!!! Huh saya tidak berani nak komen..... Sekarang budak2 bertudung ne sy rasa kurang percaya dengan mereka. Biarpun dorg nampak alim. Sorry for that!! Apa2 pun akhirnya semua suda terjawap. Dia tidak pernah jujur pun kalau bercakap mengenai c ex. dan sekarang saya langsung tidak percaya dengan dia.... Tahniah la buat saya begini....Hubungan ini? Ntahla... Saya sekarang mampu diam jak. Tidak mahu bergaduh disebabkan dia sendiri pun ada masalah keluarga. So tidak mahu bebankan masalah yang lepas2. Cuma....saya tidak dapat percaya dia lagi.... 

Selama saya hidup, saya jumpa ramai lelaki...Bermacam-macam perangai. Mula2 tu jujur la selepas itu semua macam damn....sekarang ne saya nda tahu apa yang c dia ne mahu dari saya. Harta? Cinta? or something?? Huhhhh. Saya terasa di ambil kesempatan. Selama ne banyak pengorbanan saya buat... Tidak perlu la saya bagi tau apa...Nanti dianggap tidak ikhlas plak... Semoga Allah membantu saya dalam hal ini. Orang cakap makin kita diberi ujian makin kita di limpahi pahala... Tapi kalau inila ujian yang saya dapat, saya rasa macam......tut..... redha jakla.... Semoga ada hikmah disebaliknya... 

Jangan difikir material tu dapat melembutkan hati... anda tersilap....!!!

Kalau la masa bole di undur, saya pilih untuk selamatkan cinta pertama....

No comments:

Post a Comment