Sunday, May 1, 2011

Cerita bulan lalu....April~

Seimbas...

My mom & adik saya c Faten bersama Kak Inn (staf syarikat) pergi ke umrah pada 18hb April.. Dan kembali ke tanah air pada 2 May.. Esokla tu...Hehehehhe... Kak Inn kena sponsor oleh Mom disebabkan dia lama suda bekerja di syarikat... Jasanya amat di hargai so mom bawa dia mengerjakan umrahhhh... Tidak semua orang bole mendapat tawaran begitu....she's so lucky~

26hb April...saya menduduki peperiksaan kertas satu Safety & Healthy Officer.... Dan sememangnya soalannya sungguh menduga otakkkkk... saya study tengah malam sampai sakit2...nda cukup tidur lagi...Fuuuhhhh...Macam saya di UMS plak.... Study sampai muntah2...Adededede... Semoga saya lulus dengan banggannya...Amin...Then kerana exam itu, saya telah berjumpa dengan kawan2 batch Januari 2011. Fuhhhh miss them so much...walaupun tidak semua yang ambil exam namun masi ceria seperti dulu...Lepas exam terus pegi beach lunch sama2... semua story keluar.....dan saya sangat suka keadaan itu....hhuhuhuhu...till now miss them so muchhhh~

Then paling tidak terduga dalam hidup saya di bulan April ini adalah mengenai seseorang... hmmmm...rasanya tidak bole di share...takut menduga hati seseorang....Apa2 pun saya doa semuanya akan berlalu dengan tenang.... Saya ikhlas berkawan...tapi saya juga tidak bole menerima seseorang tu kerana simpati... Huhuhuhu... So sad kan bila ada seseorang crush on u... Apalagi orang itu sungguh nice & cool...

No comments:

Post a Comment